[LUGOS-SEC] fsck: inode too big?

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu Dec 16 09:33:34 CET 2004

Neumno, ampak enostavno: vso kramo iz /dev/hda6 zagnuziptaraš nekam,
preformatiraš particijo in odgnuziptaraš nazaj na /dev/hda6. Če se
napaka pojavlja tudi potem, je šašav tvoj /. Postopek ponoviš še za /.
Če se napaka pojavlja tudi sedaj, se je ena od izvršnih/konfiguracijskih
datotek na / pokvarila. Kako tedaj ukrepati, pa ne vem natanko... V
vsakem primeru ti bo tar zajamral, če katere od datotek ne more
prebrati, to pa je tudi nekaj.

Saj pravim: neumno, ampak enostavno.

LP,
Uroš