fsck: inode too big?

Primoz PETERLIN primoz.peterlin at biofiz.mf.uni-lj.si
Wed Dec 15 21:27:16 CET 2004

Pozdravljeni,

Tole sicer ni neposredno povezano z varnostjo, glede na ekspertno znanje v
tem dopisnem seznamu pa bi mi morda se najbolj znali pomagati...

Kolegu se je ob izpadu elektrike sesul postni streznik (Red Hat Linux 8).
Ob poskusu zagona je fsck obupal nad napakami na particijami / in /home in
hotel, da ga pozenemo rocno. Particijo / smo nekako zvozili, na /home pa
ostaja napaka "inode is too big":

/home contains a file system with errors, check forced.
/home:
Inode 391815 is too big.
/home: UNEXPECTED INCONSISTENCY; RUN fsck MANUALLY
(without -a or -p options)

Particija /home je sicer logicni link na /homevsz, na to tocko sodec po
/etc/fstab priklopi logicni diski /dev/hdc6. Zdaj se pa zacne bizarni del:
ce *rocno* pozenemo

fsck.ext2 -f /dev/hdc6

ta ne najde nobene napake!!! Particijo lahko tudi rocno priklopimo.
Kaj se izvede drugace ob samodejnem zagonu? Je kdo ze naletel na opisano
napako. Google mi sicer najde eno vprasanje na to temo, ki pa mu v nizu ne
sledi noben odgovor. Nekaj podobnih tem, ki sem jih nasel, omenja krozno
zaciklane zapise in ponuja debugfs kot resitev. S tem orodjem nimam
izkusenj, glede na opis pa gre za precej "low-level" zadevo. Obstaja
kaksna enostavna resitev, ki sem jo spregledal?

Lep pozdrav, Primoz