[LUGOS-SEC] iscem pomoc pri izgradnji...

cronos at email.si cronos at email.si
Wed Mar 26 18:15:13 CET 2003

Pozdrav.

Po vsem prebranem me vse skupaj spominja na razne Mrezne marketinge, kjer ti
vsi govorijo, koliko bos zasluzil in kako ne bos nic delal in kako bo fino,
ampak konkretno ti pa nihce nicesar ne pove, da bi ti "vzbudil zanimanje" in
te privabil na predstavitev. Podobni so "Zanesljivi posli, mednarodno
podjetje, stimulativno placilo " ipd. kjer sploh ne izves kaj bos delal. V
koncni fazi potem prodajas kozmetiko ali knjige po domovih :-) No malo me je
zaneslo...

Mislim, da s takim pristopom ne bos pritegnil ljudi s te liste k sodelovanju
pri tvojem projektu. No, vsaj mene to mocno odbija.

Mojih 5 dag zenfa,

Roman