[LUGOS-SEC] iscem pomoc pri izgradnji...

saso badovinac sbadov na volja.net
Sre Mar 26 17:43:04 CET 2003

At 00:35 26.3.2003 +0000, you wrote:

>  izraz \"anomaly based\"

ja, malo sm pobrskal in mislim da razumem idejo sistema :) prepoznava
nekako vse kar je nenavadno oz njemu (pravilom) neznano. sepravi da ce bi
ga mmalo bol na grobo opisal lahko recemo da je neke vrste white lista

>Glede na to, da ocitno ne znas ali pa noces povedati, kaj bos dejansko
>pocel, ti
>verjetno tudi nihce ne bo dal na voljo sistema, kjer bos vse to poskusal.

ja tukaj si kar tocno povedal, zadeve nocem povedat :) vendar ne da sem
paranoicen da mi kdo stavri nebi okradil ampak le malo cakam na odziv, tako
da vbistvu ce bi bile financne zmoznosti bi bilo zanimivo razpisati nekaj
podobnega kot "tekmovanje" kjer bi podal pravila igre (kako sistem deluje
in kaj naj vsebuje oz cesa nesme) in potem bi zmagovalec oz njegov sistem
(seveda je to tisti ki bi pokazal najbolse razultate :) dobil nagrado.. ha
ha, no ja nazalost ni dnarja da bi vam ga dal :P

to da ne povem direktno zadeve je tudi nekak zato ker se mi zdi brezveze
trobit zadevo v tri dni nekomu ki ga naezanima.. hkrati pa ostane malo bolj
zanimiva in skrivnsotna :)

>Glej, vsak varnostni projekt moras v prvi fazi obravnavati kot projekt in ga
>ustrezno tudi voditi. Tudi za varnostni projekt lahko naredis poslovni
>nacrt in
>ga potem ponudis.

kot sem ze omenil nimam nobenega namena razvit in ponujat sistem, mene
zaniamjo samo razultati oz.. zdi se mi da ima zadeva dokaj velik neraziskan
(vsaj jaz ne poznam sistema ki bi deloval na ta nacin) potencial za
katerega sem preprican da stvar bo delovala, nevem pa kako dobro (tako da
ga lahko potem hitro zavrzem in pozabim, tako da lahko desezem neke dobre
razultate ce ga se malo optimiram, ali pa mogoce tako dobro da bom ze pri
testnem okolju samo sedel zraven in se cudil njegovim zmoglivosti).

Dodatne informacije o seznamu lugos-sec