[LUGOS-SEC] wireless

Darko Vrsic darko at varnost-mb.si
Wed Feb 6 09:23:57 CET 2002

----- Original Message -----
From: "Damir C." <d at nyc.rulz.org>
To: <lugos-sec at lugos.si>
Sent: Wednesday, February 06, 2002 8:14 AM
Subject: Re: [LUGOS-SEC] wireless

> Ce mi razlozis zakaj, se bom potrudil in poskusil razumeti ...

Zdravo!

ISP nam je dodelil se en IP za testne namene, ker nimamo namena kupovati se
ene wireless mrezne kartice, sem hotel na obstojeco obesit se en IP katerega
promet bi redirectal na eno notranjo masino. Ravno ugotavljam, da je ISP
ocitno nekaj zastrikal z rutami, ker tudi ce samo spremenim delujoci IP v
testnega, zadeva vseeno ne deluje. Lokalno pa gre tudi z dvema razlicnima
IP. Enkripcija je z wavelan2_cs  modulom pod RH 5.2 tudi meni delovala, RH
7.2 pa z wavelan2_cs  ne deluje, wvlan pa ne deluje z enakimi parametri kot
wavelan2_cs    :)

LP
DarkO