[LUGOS-SEC] wireless

Damir C. d at nyc.rulz.org
Wed Feb 6 08:14:42 CET 2002

Hi!

> 1. Ali je mozno na Lucent silver wireless kartici uporabljat IP aliase
> (rad bi imel 2 IP-ja na eni kartici)?

Ce mi razlozis zakaj, se bom potrudil in poskusil razumeti ...

> 2. Kako modulu wvlan povedat, naj uporablja enkripcijo, poizkusal sem z
> razlicnimi variantami pa mi ni uspelo?

Glede na to, da je nacin nastavitve isti, bo verjetno nekaj podobnega:

modprobe wavelan2_cs opts "<a_lot_of_other_doo_doo> enable_encryption=Y
key_1=\"12345\" key_2=\"54321\""

(jaz uporabljam wavelan2, ti bos pa rekel nekaj podobnega wvlan-u ... jasno,
ce le-ta podpira). Pa glede WEP-a upam, da ves kako je z varnostjo ... beri
.. razmisli o tam, da na en mrezni nivo visje das enkripcijo, tole pa pustis
le pro-forma.

Glede wirelessa pa se tole ...

KUPIM 1 ali 2 Lucent Orinoco Silver Wireless kartici (ob razumni ceni tudi
Bronze ali Gold; kar naj ne pomeni, da je cena za Silver lahko nerazumna ;))
skupaj s PC-CARD->PCI ali PC-CARD->ISA adapterjem.

Kontakt na mail. Hvala.

lp, d.
--
I am only a rat in a maze, like you -- only the dead go free.
Damir Cifer (d at nyc.rulz.org)