[LUGOS-PROG] GUI: prikaz zasedenosti terminov

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Sun Mar 26 16:19:22 CEST 2006

Hoj.

> Uporaba PHP
Omenjene stvari se mi zdijo zanimive oz. priblizno to kar iscem. Imam se
nekaj vprasanj o tem << so spodaj.

Sicer se se nisem odlocil za PHP.

Na hitro sem preletel kodo. Ni pa mi jasno nekaj konceptov. Ocitno so
podatki lahko shranjeni kjerkoli kjer jih lahko PHP dostopa (SQL, URL,
...). Ne stekam pa kako to deluje. Namrec ko sem vpisal nekaj v text-box,
se stran ni reloadala, se je pa cez nekaj trenutkov prikazala izbira.
Iz kode vidim, da se uporablja evente. Ne stekam pa kako, da se stran ni
reloadal in tako izgubila stvari vpisane v druge text-boxe. A ni HTML
staticna stvar (ocitno sem prevec casa izven tega :( ).
Se da zgornji trik uporabiti tudi kot neke vrste drop-down meni. Razlaga:
drop-down meni v IE ne dela najbolje (ko vpises drugo crko, IE misli, da
si vpisal prvo). Torej ... bi lahko, predej kaj zacnem vpisovati, imel tam
neke vrste drop-down meni, nato pa bi se spremenilo v auto-completation?

> Printanje
Obstaja v HTML-ju fora, da formatiras stran. Torej, da bi rekel 'tu je
page break',... ali pa da bi rekel, to bo na strani TOCNO 12 PT (NE px)?

> Sama web aplikacija
Opazam, da vecina danasnjih strani uporablja CMS toole. Start imajo na
neki strani, nato s klikanjem na linke dejansko dodaja samo variable ali v
session ali v query_string ali karkoli ze. A je praksa, da se zdaj naredi
nek index.php, noter en kup if blokov, ki po potrebi klicejo druge strani?

Mi zna kdo priblizno oceniti koliko efforta (realno v npr. urah) bi nekdo,
ki zna programirati in dokaj pozna PHP, porabil za narediti aplikacijo, ki
bi imela formo za vnos oseb ter formo za rezervacijo in prikaz terminov?

Hvala in lp,
Dezo