[LUGOS-PROG] GUI: prikaz zasedenosti terminov

Anze anze at volja.net
Sun Mar 26 15:56:04 CEST 2006

Hoj!

Za ostale stvari ti bodo odgovorili drugi, glede PHP pa:

> Varjanta bi bila tudi npr. nek PHP page, tu pa me ovira (ne znam narediti
> oz. sploh ne vem, ce se da) vec stvari:
> - Auto-completation v npr. text-fieldu. Recimo, da v eni tabeli imam imena
> oseb. Na formi imam en field, kamor vpises ime osebe. Rad bi, da ko zacnes
> pisati Dezo (torej napises 'De'), se ti ponudi closed-match ali pa
> drop-down meni z vsemi osebami, ki se zacnejo na 'de'.

Na netu je cel kup Ajax primerckov, ki pocnejo tocno to (kot
proof-of-concept).
Lahko pa tudi napises svoj JS, ki ne uporablja povezave s streznikom, temvec
ima vse mozne podatke ze v svojih spremenljivkah. Odvisno pac od tega, kako
velike so baze, in kako se aplikacija uporablja.

> - Predpostavljam, da bi imel precej tezav z formatiranjem izpisa na
> tiskalnik.

Ja in ne, odvisno od tega, kaksen izpis zelis. Ce zelis popolno kontrolo,
lahko vrzes ven PDF, ki si ga uporabniki sprintajo, ampak to ni tako zelo
udobno za uporabo.

LP!

Anze