[LUGOS-PROG] c&db(&gtk)

polz polz at aufbix.org
Sun Feb 5 23:43:10 CET 2006

On Sunday 05 February 2006 23:08, Jernej Vodopivec wrote:

> Nekje je treba zacet :) Zdej se matram s knjigo Application programming
> in ANSI C.. Ko prestudiram, pa se lotim se kaksne za C++.
Lahko pa gres preprosto pogledat source kake KDE aplikacije in se sprehodis
npr. cez Qt tutorial :).
> Sem se bolj zacetnik v vodah c-ja namrec.. Nasploh pa nisem se kaj dosti
> programiral v objektnih jezikih, tako da mislim, da bi bi bil malo
> prehud zalogaj za zacetek C++ in QT/wxwindows.

Po mojem niti ne. Ne glede na to, v katerem programskem jeziku se ucis
programirati, je pametno, da se najprej naucis programirati, ne pa pisati
aplikacije. Poskusi najprej resiti kako vajico iz programiranja, magari v
Javi. Vaje, ki jih imajo na fmf, so zato precej dobre - poglej si:

http://ucilnica.fmf.uni-lj.si:9673/PloneTest/Vaje/

Ko resis dovolj tovrstnih nalog ti postane jasno, da to, v katerem jeziku bos
pisal, ni tako grozno pomembno. Vseeno ti izbira jezika prihrani kar nekaj
dela (in zivcev).