[LUGOS-PROG] c&db(&gtk)

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at gmail.com
Sun Feb 5 23:08:13 CET 2006

On Sun, 2006-02-05 at 23:01 +0100, polz wrote:

> Zakaj se moras omejiti na C ?
> C je namrec (IMO) kaka.

Nekje je treba zacet :) Zdej se matram s knjigo Application programming
in ANSI C.. Ko prestudiram, pa se lotim se kaksne za C++.
Sem se bolj zacetnik v vodah c-ja namrec.. Nasploh pa nisem se kaj dosti
programiral v objektnih jezikih, tako da mislim, da bi bi bil malo
prehud zalogaj za zacetek C++ in QT/wxwindows.

lp