[LUGOS-PROG] CVS, RCS, SVN, Subversion, GNU Arch...

Bosnjak Zoran ITWEP1 Bosnjak at iskratel.si
Tue Sep 13 22:18:57 CEST 2005

Imam zelo pozitivne izkusnje s subversion. Ce postavljas sistem 'iz nule', potem ima subversion veliko prednosti pred CVS, po moji oceni, predvsem zaradi enostavnosti in bolj ciste sintakse.

V nasem okolju je subversion repozitorij na linux strezniku, odjemalci so windows in linux masine. Subversion se lepo integrira v windows explorer s programom tortoiseSVN. Graficnega okolja za linux ne poznam.

Do sedaj nisem imel nobenih resnih tezav ne z repozitorijem, niti z odjemalci.
Repozitorij je velik okoli 70Mb, uporabnikov je cca 15.

Inkrementalni backup je mozen v smislu, da iz repozitorija vzames diff med revizijo 0:10, naslednji dan 10:15 itd, vendar tega ne uporabljam. Pri nas se vedno backupira celoten repozitorij (pa se to ne direktno ziv repozitorij, ampak njegova kopija).

Branje subversion dokumentacije (originalne) toplo priporocam, je zelo kvalitetna.

GNU Arch ne poznam.

lp,
Zoran