[LUGOS-PROG] CVS, RCS, SVN, Subversion, GNU Arch...

Gorjanc Gregor Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si
Tue Sep 13 21:14:40 CEST 2005

> Zivjo!
>
> Bi mi lahko priporocili katerega od "version control" sistemov za Linux? Glede
> na informacije na Internetu se nagibam proti Subversionu ali GNU Arch. Lahko
> pricakujem kaksne tezave?

Moje laicno mišljenje. CVS je vsekakor najbolj razširjen (mogoce se motim) in zanj
boš našel najvec aplikacij i.e. GUI, ogled preko www, windows klient ipd. Subversion
je bil razvit  zaradi dolocenih pomankljivosti pri CVS. O tem ne vem kaj dosti, sem pa
nekje že bral na to vižo. GNU arch ne poznam.

> Rad bi predvsem dovolil dostop do iste kode vecim ljudem oz. masinam na kar
> najbolj preprost nacin, hkrati pa bi zelel vzpostaviti dober inkrementalni
> backup (domnevam, da imajo boljsi sistemi to ze vgrajeno?) Ce prav pomislim,

"Inkrementalni backup" nima nic veze z version control sistemom. Vsaj kolikor jaz
vem. Razen ce misliš shranjevanje starih verzij v repozitoriju. To pa ja.