[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Anze anze at volja.net
Thu Jun 16 19:39:56 CEST 2005

Tole se ze prevec priblizuje flamewaru, tako da bo tole moj zadnji post. :)

STL je res del standarda C++, in sicer od leta 1994 (Internet press), ampak v
casu, ko sem nazadnje uporabljal C++, se ni bil siroko razsirjen v uporabi.
Zdaj je ocitno drugace.

Template-ov pa pac nikoli nisem rabil in jih verjetno tudi nikoli ne bom, pa
ne iz principa, ampak zato, ker ne vidim problema, ki bi ga lahko elegantno
resil z njimi. Res ga ne. Linkani seznami so pac zelo specificna zadeva in se
mi ne zdijo vredni posebnega konstrukta, ki se dodatno zakomplicira
prevajalnik in otezi zivljenje tistim, ki bi se radi naucili jezika. Pac,
moje osebno mnenje.
Za generics bomo pa videli - Javo bom zdaj spet po dolgem casu povlekel iz
rokava, mogoce pride kje prav, ceprav se mi nekako zdi, da ne. Ampak pustimo
se presenetiti. Vsekakor je dobro imeti odprte oci. :)

LP!

Anze

P.S.: Problem trgovskega potnika? Slab primer - na tem lahko doktoriras, ce se
ravno lotis, kaj sele, da programski jezik razisces do obisti. ;)