[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Miha Strohsack miha at ascent.si
Thu Jun 16 15:49:32 CEST 2005

Anze wrote:

> Ni cisto isto, pristop je ravno obrnjen. Generics (ce sem prav razumel - to je
> tudi zame novo) doloca default typecast, recimo za LinkedList, da dela z
> objekti tipa Integer, ne pa Object.

Bistveno se generics razlikuje od C++ templateov po tem, da prevajalnik
za javo dejansko izbrise informacijo o tipu in v runtimeu dela z Object
tipom. Gre torej samo za compile time check, ki ti garantira da sigurno
med poganjanjem programa ne bos dobil ClassCastException-a in u bistvu
odstrani potrebo po castanju.

Pa se to. Tisti, ki trdijo da so C++ template-i hacki in <vstavi
poljubno nepoznavalsko izjavo> pa verjetno niso v C++ napisali programa
ki resuje kaj vec kot problem trgovskega potnika.

Aja, STL je del standarda C++.

lp, Miha
Miha Strohsack
Wise Technologies Ltd.