[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Jure Koren idiots at gmail.com
Thu Jun 16 13:03:39 CEST 2005

On 6/16/05, Anze <anze at volja.net> wrote:
> Pac, dejstvo je, Java ima v osnovni izvedbi ogromno stvari, poleg tega pa je
> Lep Jezik (tm). Pa ne, da bi bil nekaksen Java fanatik, ampak ce si zelis
> pogledati, kaj je objektno programiranje, je Java verjetno najboljsa izbira.

Ker po sili razmer poznam Javo in sem "spreobrnil" ze par Java
programerjev, ki so zdaj navduseni Pythonovci, se s tem ne bom
strinjal. Python je sintakticno in prakticno veliko blizje
matematicnemu in programerskemu idealu objektnega programiranja,
hkrati pa je tudi veliko bolj ekspresiven. Didakticno gledano je
Python odlicen, saj razvija logicne programerske paradigme z veliko
manj sintakticnega balasta, hkrati pa vsebuje ze vse, kar clovek
potrebuje za resevanje vsakdanjih problemov v standardni knjiznici.