[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Anze anze at volja.net
Thu Jun 16 12:31:51 CEST 2005

> Res? Ampak niso. Ko jih enkrat pametno uporabljas se jih da precej dobro
> ponucat. Sploh za kaksne sezname in podobne stvari. Pisanje petih
> razlicnih linked list bi bil bolj hack, kot uporaba ene predloge s
> petimi razlicnimi objekti. :)

No, tukaj je pristop Jave boljsi - vse je objekt, potem je pa tvoja stvar, kaj
delas naprej s tem. Napises lahko en sam linked list, ki sprejme pac objekte
(no, v bistvu uporabis enega od tistih, ki so ze v sami Javi, ampak OK).

> Ah, lepo te prosim, najdi mi eno samo podobno in primerljivo stvar Qtju
> za Win, ki ne potrebuje licencnine oziroma ne rabis kupiti razvojnega
> orodja.

Citiral si me izven konteksta - slo je za primerjavo C++ in Jave, in ogromno
stvari, ki jih nudi Qt, ima Java v standardni izvedbi. Brezplacno.
Za Windows okolje pa se strinjam, da tezko najdes uporabno orodje, ki bi bilo
brezplacno za komercialno uporabo.

> STL mogoce, Qt pa ne. To je priblizno tako, kot ce bi rekel, da bi moral
> biti MFC za Windows kar del jezika.
>
> Ma, ce dobro premislim niti STL ne, to je ze kak nivo visje, kot sega
> C++, imajo to drugi jeziki, python, perl, php.

In Java. Mislim, da ni prevec, ce od objektno orientiranega jezika zahtevas
tudi enostavno delo s stringi, in to brez dodatnih knjiznic. :)

Pac, dejstvo je, Java ima v osnovni izvedbi ogromno stvari, poleg tega pa je
Lep Jezik (tm). Pa ne, da bi bil nekaksen Java fanatik, ampak ce si zelis
pogledati, kaj je objektno programiranje, je Java verjetno najboljsa izbira.

Se enkrat poudarjam: vse pisem samo s stalisca ucenja programiranja. V praksi
ima pa vsak problem svojo macolo (tudi C++ ali C#, ce je treba).

LP!

Anze