[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Anze anze at volja.net
Wed Jun 15 09:05:55 CEST 2005

> mi ne disi pa ne vem zakaj, ... C bi rabil/rad znal predvsem za racunske
> operacije oz. analize velikih kolicin podatkov in zahtevnih aplikacij. Ce
> se motim, je C tukaj se vedno 'top'. Ali se motim? Za kaj taksnega  kot je

Je 'top', takoj za assemblerjem seveda... ;)

Mimogrede, tudi assembler je lepo poznati. Jaz sem pravzaprav sel po malo
drugi poti, s Pascala sem sel na assembler za x86, z njega pa na C, in ta
prehod na C je bil zelo preprost. Za assembler (ce te bo kdaj prijelo)
priporocam knjigo Toma Swana, Mastering Turbo Assembler. Glavna prednost
ucenja programiranja v assemblerju je v tem, da potem res razumes, zakaj je C
tak, kot je, da niti ne govorimo o tem, da poznas masino, na kateri delas.

LP!

Anze