[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Gorjanc Gregor Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si
Wed Jun 15 08:49:09 CEST 2005

On 6/15/05, Gorjanc Gregor <Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si> wrote:

>Za zacetek priporocam, da si ogledas modernejsa orodja za
>programiranje, kot sta C ali C++. Ni slabo, ce ju dobro poznas, a z
>obema si veliko lazje odzagas vejo, na kateri sedis, kot z jeziki, pri
>katerih racunalnik sam poskrbi za razne zoprne opravke.

>Na izbiro imas precej orodij, sam imam najraje Python, od "konkurence"
>pa kot industrijsko uporabljiva ljudje radi priporocajo Javo ali C#.

Ja, vse to vem, a bi se rad nacil C zaradi njegove ... recimo temu 'moci'.
Zadevo bi rad poznal ravno zaradi tega. Za Python vem, da je super, Java
mi ne disi pa ne vem zakaj, ... C bi rabil/rad znal predvsem za racunske
operacije oz. analize velikih kolicin podatkov in zahtevnih aplikacij. Ce
se motim, je C tukaj se vedno 'top'. Ali se motim? Za kaj taksnega  kot je
Python uporabljam ze R, ki sicer ni toliko programski jezik, ceprav je,
in ne rabim se enega ... ampak macolo, pa cetudi bo kdaj bolelo.

Hvala!