[LUGOS-PROG] primerjava dveh vrst programiranja

Simon Mavsar simon.mavsar at hermes.si
Wed Jun 15 07:56:18 CEST 2005

Zivjo,

Probal ti bom razloziti cisto po domace:

Glavna razlika ti je da imas pri objektnem programiranju objekte, pri
'navadnem' jih pa nimas :)

Sedaj pa kaj so to objekti? To so ti podatkovne strukture, ki poleg samih
podatakov (recimo struct pri 'navadnem' programiranju) vsebujejo se
procedure(operacije) za delo na njimi.

Poleg tega ti objektno nudi se razne prednosti:
* dedovanje razredov
* moznost vecje zascita 'svojih'(objektovih) podatkov pred ostalimi deli
programa
* omogoca ti vecje strukturiranje/preglednost programa
* se veliko...

Lp,
Simon