[LUGOS-PROG] Streaming

Scorpy scorpy at alldesign.net
Tue Dec 13 17:02:20 CET 2005

Pa dejansko se ne spoznam preveč na to področje zato še morda sprašujem
veliko neumnosti in sicer:
- resolucija in kvaliteta (recimo 800x600, kvaliteta zvoka je lahko tudi
mono)
- kakšen upload na linku dejansko rabiš....ne vem kako si naj to zračunam,
ker nimam pojma kolko 1 odjemalec pobere glede na različne kompresije in
tehnike, resolucije itd.

Se da to kje videt primerjavo oz mi lahko kdo to pojasni?

Predvidevam pa da varianta z USB kamero preko USB2 nebi dobro laufala za
streaming?

S.