[LUGOS-PROG] Streaming

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Dec 12 23:53:33 CET 2005

na dan pon, 2005-12-12 ob 23:47 +0100, je Scorpy zapisal(a):
> Mogoče sem še pozabil omenit, da bi potreboval streaming v živo iz vira
> (kamere).
> Andraz kaksen hardware pa je potem potreben za on-the-fly encoding?

pentium 4, 3ghz ti ne bo škodil, pa še to je dobro skompajlat za
specifično arhitekturo orodja.

vsaj za naš primer je bil malo problem, ker smo streamali iz živega DV
vira - kar pomeni da je šel čas za DV decoding, ki je zelo zahteven.

to bi se dalo rešit z uporabo analognega video in audio vhoda in bi bilo
precej hitrej in bi potem tudi šibkejši račuinalnik zadostval.

precej je odvisno tudi od tega kakšno resolucijo/kvaliteto hočeš.

bye
andraž