[LUGOS-PROG] Mysql: istocasno povecanje stevca vecih polj v tabeli

Simon Tutek simon.tutek at volja.net
Thu Sep 2 13:01:13 CEST 2004

Simon Striker wrote:

>Zivijo!
>
>Rad bi naredil, da se ob vsakem novem vnosu podatkov v tabelo, poveca
>vrednost vecih stevil v tabeli (kot bi na primer uporabljal dva
>auto_incrementa - kar je seveda nemogoce).
>
>Na primer:
>
>Imam tabelo:
>
>+----+---------+------+
>| id | id_leto | ime  |
>+----+---------+------+
>|  5 |    1    | lala |
>|  6 |    2    | hihi |
>+----+---------+------+
>
>Na primer, da 'id' pomeni zaporedno stevilko clana neke organizacije,
> [...]
Jaz reaujem tako, da najprej poizvem za max:
select max(id_leto) from clani where leto_vnosa = letos; (count mi ne
pride v poatev, ker lahko vnose tudi briaem)
Nato pac vstavia v tabelo nov vnos.
Zgornji select je napisan kar iz glave, tako, da ga je morebiti treba ae
popraviti.

NUJNO moraa ae zagotoviti, da bo operacija sinhronizirana (zaklepanje
ali nadzorovan dostop do baze).

Morda ima novejai software omogoc(ene kakane triggerje ali subselecte.
Moj mysql 3.23 pac( tega ae nima...

LP