Templates in g++

Gregor Berginc gregor.berginc na guest.arnes.si
Pet Sep 3 20:09:38 CEST 2004

Lep pozdrav,

Ali je kdo ze poskusil prevajati template z g++ (moj ima verzijo 3.3.4).
O tem sem prebral nekaj zadevc in predlaganih resitev. Na koncu mi dela
zgolj tako, da template postavim v datoteko s koncnico .cc (verjetno
tudi .cpp in .c; vsekakor pa ne header koncnica --> sicer mi datoteke
pri prevajanju ne najde!).

V Stroustrupu sem prebral, da lahko s pomocjo kljucne besede export
naredis isto kot z navadnim razredom (interface v header, implementacijo
v source file). Na zalost pa moja verzija g++ nima tega implementiranega.

Ce je slucajno kdo nasel kako boljso resitev, bi ga prosil za obrazlozitev.

Vnaprej hvala.

lp,
Grega

Dodatne informacije o seznamu lugos-prog