[LUGOS-PROG] prenasanje podatkov preko modema

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon Sep 27 08:06:13 CEST 2004

Glede na to da pravis, da ni bistvenih omejitev glede moci racunalnika
predlagam, da ko imas enkrat vzpostavljeno povezavo, pozenes pppd <modem line>
in vzpostavis popolen TCP/IP stack. pppd ti nudi kontrolo vstopa,
ko pa imas enkrat TCP/IP pa so ti na voljo vsa networking orodja vkljucno
s ssh za enkripcijo, ce se bojis, da bi ti podatke prestrezal npr.
mobilni operater ali telekom.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 27.Sep 2004 @ 07:53 CET