[LUGOS-PROG] prenasanje podatkov preko modema

Anze anze at volja.net
Sun Sep 26 12:58:12 CEST 2004

Zivjo!

> ko vzpostavis data klic z ATD in se na drugi strani oglasis z ATA,
> uporabis orodji rz in sz, ki sta pri vecini distribucij del paketa
> minicom. Orodji ti omogocata zmodem sprejem in oddajo. Z njuno pomocjo
> prenasa tudi minicom.

Ce se ne motim, gre tukaj v bistvu za knjiznico lrzsz, ki sem si jo ze
ogledal, ampak malo me skrbi prevelika "moc" Zmodem protokola - res ne zelim,
da bi kdo lahko izvajal ukaze na mojem racunalniku...

Sicer se lahko zascitim tudi s call-back, ampak raje bi to resil tudi na
nivoju protokola. Malo paranoje ne skoduje... ;)

LP!

Anze