[LUGOS-PROG] Casovna zahtevnost

Ivo List ivo.list at guest.arnes.si
Thu Sep 9 23:21:18 CEST 2004

Ce se ne motim lahko z uporabo "malenkost" bolj zapletenih dreves (red black
trees, avl trees) dosezes ne glede na podatke zahtevnost dodajanja O(log n)
in zahtevnost iskanja O(log n) za en podatek.

Ce pa uporabis najbolj "neumna" drevesa pa porabis n v najslabsem primeru za
dodajanje kot za iskanje.

--
Alea iacta est.
	[The die is cast]