[LUGOS-PROG] Casovna zahtevnost

Gregor Berginc gregor.berginc at guest.arnes.si
Thu Sep 9 22:41:59 CEST 2004

> b) Izberi ustrezne parametre problema in oceni casovno zahtevnost
> funkcije.

Hja. Naceloma je casovna zahtevnost odvisna od stevila podatkov, torej
od n. Po mojem se kaj vec na izpitu tudi ne pricakuje.

Tako je zelo pomemben podatek o porazdelitvi primerov, saj le ta vpliva
na strukturo drevesa. Potem je seveda pomemben tudi vrstni red
dodajanja. Npr. ce drevo gradis iz urejene mnozice po vrsti, potem dobis
izrojen problem, torej O(n). Ce pa bi drevo gradil tako, da v vsakem
rekurzivnem klicu za koren izberes srednji element, bi dobil optimalno
oz. uravnotezeno binarno drevo, torej O(logn).

Ampak, kot receno, po mojem moras ti upostevati zgolj n.

Teoreticno naj bi obstajale neke formule za rekurzivne probleme, ki so
nam jih metali na tablo pri APS2 (Vilfan), ampak to je pa ze predalec nazaj.

Upam, da ti je kaj pomagalo.

lp,
Grega