[LUGOS-PROG] wxPython (wxWidget) vprasanje

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Mar 18 11:55:28 CET 2004

Zivjo Dezo,

za wx nisem siguren, vendar isci kaj podobnega kot ProcessMessages() v
Windowsih. To funkcijo vkljucis v tvojo LOOP proceduro, dela pa to, da
obdela vse Window message.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 18.Mar 2004 @ 11:52 CET
http://hismac.fpp.edu/
http://rok.fpp.edu/projects/
mailto:%52%6f%6b%2e%4b%72%75%6c%65%63%40%66%70%70%2e%65%64%75