wxPython (wxWidget) vprasanje

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Thu Mar 18 10:31:17 CET 2004

Hi.

V Pythonu pisem programcek, ki v eni proceduri porabi vecino casa
(procedura se izvaja kaksnih 10 minut). Ker rabim GUI (pac uporabniki ;) -
jim rabi par vnosnih polj za parametre funkcije), sem se odlocil
uporabljati wxPython in NE tkinter kot Python GUI.

Tezava nastane ravno zaradi funkcije, ki se izvaja toliko casa. Ce tako
klicem funkcijo ob pritisku dolocenega gumba ter GUI startam z MainLoop(),
bo GUI v tem casu 'zmrznil'.

Iz pretekle uporabe tkinterja poznam sledeci dve metodi za resiti tezavo:
- uporaba vec niti
- da se izognem funkciji MainLoop() in uporabim kaj podobnega
  'ProcessOneLoop()'

Vecnitnosti bi se rad izognil, ce je le mogoce (ali pa ne, ce kdo ima
kaksen res simple example ;) - sicer pa vecnitnost po moje tu res ne
rabim).

Drugo stvar pa zal v wxPython (wxWidget) ne znam implementirati (sem
precej nov v wxWidget in nisem se nasel primerne funkcije v docih). Ima
kdo kaksen hint / easy sample.
V primeru ProcessOneLoop() funkcije (ali kakorkoli se ze klice), bi le-to
klical v moji funkciji vsake N loopov in stvar naj bi delala ;)

Hvala in lp,
Dezo