[LUGOS-PROG] praznjenje datoteke

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Jun 18 08:29:54 CEST 2004

Howdy!

Marko wrote:

>Torej, rad bi nastavil velikost log datoteke na 0. Topla voda z imenom
>logrotate pod SunOS 5.8 je na zalost prevec mrzla (vsaj zame ;)
>Serverja pa ne morem/smem reštartat, ker je nanj vezanih še nekaj drugih
>in bi mi s tem padel sistem (stvar je "malo" bolj komplesna kot sistem
>na domačem PC-ju). Problem je v tem, da program, ki uporablja moj log ne
>sme izgubiti stika z njim, ker ga potem več ne najde in posledice
>sledijo....
>Ima kdo idejo, če in kako bi lahko stvar "obrezal" z ukazom sed ("sed -e
>'1,$d' ime"  ---->>> ne dela)?

Kot sem že napisal: *ne moreš*. V "dobrih" starih časih HP-UX 9 so znali
log fajli narasti na precej 10M (kar je bilo v časih 1G diskov že
precej) in ni bilo druge kot restartati servis.

Če servis za restart ne rabi dosti časa (to pa je seveda določeno s
številom operacij/transkacij ki jih izgubiš zaradi restarta) za restart,
potem ga pač periodično (recimo enkrat na teden, v času najmanjše
obremenitve, recimo ob 2h zjutraj) restartaš. Drugače pa pač upaš na
najboljše. Postopek, ki sem ga opisal v enem izmed prejšnjih mailov (in
ga tudi posredno citiraš) je še najkrajši.
S tem da *ne* narediš reboota celega sistema ampak samo restart
dotičnega servisa/daemona.

--
Peace!
  Mkx