[LUGOS-PROG] praznjenje datoteke

Marko marko.rudolf at telekom.si
Fri Jun 18 08:16:14 CEST 2004

Torej, rad bi nastavil velikost log datoteke na 0. Topla voda z imenom
logrotate pod SunOS 5.8 je na zalost prevec mrzla (vsaj zame ;)
Serverja pa ne morem/smem reštartat, ker je nanj vezanih še nekaj drugih
in bi mi s tem padel sistem (stvar je "malo" bolj komplesna kot sistem
na domačem PC-ju). Problem je v tem, da program, ki uporablja moj log ne
sme izgubiti stika z njim, ker ga potem več ne najde in posledice
sledijo....
Ima kdo idejo, če in kako bi lahko stvar "obrezal" z ukazom sed ("sed -e
'1,$d' ime"  ---->>> ne dela)?