[LUGOS-PROG] kylix

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Jan 29 11:24:38 CET 2004

Sej lahko dinamicno linkas knjiznjice in jih das v posameznem paketu. Ko
ima uporabnik en Kylix program ima pac knjiznice tudi za vse druge
programe, ki jih bo eventuelno dobil narejene s Kylixom. Saj na
linuxu tudi nimamo za vsak program svojega libc-ja.

Ce ljudje instalirajo 2 GB Window manager zato, da imajo lep desktop in se
ponasajo pred sodelavci, da je to Linux, ni vraga da ne bodo instalirali
se par mega Kylix knjiznic. Broadband pa tako ali tako vsak dan prodira z
njim pa tudi Big Brother in Digital Imprimatur. Sociolosko branje:

http://www.fourmilab.ch/documents/digital-imprimatur/

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 29.Jan 2004 @ 11:07 CET
http://hismac.fpp.edu/
http://rok.fpp.edu/projects/
mailto:%52%6f%6b%2e%4b%72%75%6c%65%63%40%66%70%70%2e%65%64%75