[LUGOS-PROG] kylix

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Jan 28 14:01:40 CET 2004

Zdravo.

> Si lahko potem vase odgvorore nekako takole razlagam: eden glavnih
> razlogov, zakaj ni vec aplikacij napisanih/distribuiranih, je ta, da je za
> aplikacijo, napisano v kylixu/delphiju potrebno imeti veliko knjiznic, ki
> jih drugace ne potrebujemo.
> Ce delas aplikacijo zase/firmo/koncnega kupca pa ni problema - z zadostnim
> znanjem lahko izdelas (prb.) enakovredno aplikacijo s podobno
> funkcionalnostjo.
> Sklepam prav?

Verjetno. :) Aplikacija ki sem jo omenil v svojem postu na to temu, ki
jo bomo priceli portati na Kylix je serverska aplikacija (CLI) in
upam, da v tem primeru ne bom potreboval cele gore knjiznic. Pa tudi
ce jo bom - zame to ni nic hudega.

Za bolj user-space-aplikacije pa si predstavljam da zna biti to velik
problem.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5