kylix

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at atrp.si
Mon Jan 26 10:43:26 CET 2004

Zivjo!
A mi zna kdo odgovoriti na vprasanje, ki si ga zastavljam zadnje case, pa
nanj ne najdem pravega odgovora: kar sem do sedaj imel opravka z
opensource kodo, nisem se nikdar zasledil, da bi kdo izdal kaken
programcek, ki bi bil narejen v kylixu/deplhiju, ceprav kylix open edition
omogoca izdajanje kode pod GPL licenco. Vprasanje pri tem je, zakaj
programerji izredno malo uporabljajo kylix in podobne zadeve? Ali sem ze
od zacetka narobe sklepal in se kylix dosti uporablja?
LP,

Jernej