[LUGOS-PROG] 2D ploskev

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat Jan 24 15:16:49 CET 2004

precej easy...
drevo, kjer ima vsak node 4 podnode, ki peljejo do (4 podkvadrante). v
zunanjih listih drevesa so linearni seznami predmetov.

s tem da globino pac dolocas tako da ce linearni seznam postane prevelik
ga spremenis v node in razdelis na 4 kose..

premikanje na majhne razdalje lahko potem opravljas precej ucinkovito
(ni se ti treba vracat do korena drevesa)

ce imas v dolocenih tockah ful (res ful) na gosto predmete, drugje pa
nic, potem lahko se nekaj optimizacij naredis, da drevo ni pregloboko
(skipanje vmesnih nodeov ki imajo le en podnode)...

seveda pa si pozabil nekaj podatkov: o kako velikih cifrah pravzaprav
govoris, ali so koodrinate plavajoca vejica ali integer, kaksni so rangi
koordinat.

in na koncu kaj sploh delas?

cao
andraz