SIKO - simuliranje organizacije

JK joze.klepec at siol.net
Mon Dec 27 23:03:28 CET 2004

Tole naj bi bil ene vrste announce ... .

na podlagi tega, kar se je prej razvijalo v sorodnih nitih po lugosu,
nastaja sedaj v moji glavi in na mojem PC-ju nov projekt, imenovan SIKO
- Simulacija Internetne Komunikacije Organizacij. Vsem do sedaj
udeleženim prisrčna hvala za vse kritike, spodbude, usmeritve in ideje.
Za nove ideje in pobude še ostajam odprt, zato za natančne informacije,
itd. direktno pišite na moj elektronski naslov z zadevo SIKO_projekt. Na
lugosu bo podpora le do takrat, ko si najdem spodoben strežnik ali
uredim spletno stran.

Licenca: GNU, GPL, LGPL ali modifikacija.
Verzija: 0.0.1
OS: najbolje OS neodvisno, zanesljivo Linux.
Testiranje: Pingo 1.0-3.0. Ostalo - javite se z zadevo SIKO_test.
Razvojno okolje: v fazi dokončne izbire, opcije freepascal/delphi,
SimPy/python, Ant4669. Trenutno Freepascal.
Faza: načrtovanje algoritmov in podrobnosti podatkovnega modela.
Zaenkrat na nivoju specifikacij, prvih algoritmov omrežij in osnovnih
formul socialnih modelov (postavljene cca. 1 leto, 2 leti dela).
Postavljen je osnovni podatkovni model, ki se še dopolnjuje.
Namen: večplasten - 1. ugotoviti kakšne so optimalne strategije na
internetu,  2. raziskati načine iskanja, 3. ugotoviti vzorce pojavljanja
masivne pošte in 4. dobiti vsaj umetniški vtis kako ljudje med sabo na
internetu komuniciramo.

Se vidimo na sourcefourgu ali podobnem strežniku, najkasneje do
5.1-15.1.2005.

lp, jk