FW: [LUGOS-PROG] simuliranje organizacije

JK joze.klepec at siol.net
Tue Dec 21 16:15:51 CET 2004

Ivan Vedic Ai pravi:

>Zdravo,
>
>Zasledil sem vaše povpraševanje po "simulaciji organizacije" na Lugos
>mailing listi.
>
>Najbolj mi je v oči padla postavka o zmesi med tehničnim in socialnim
>sistemom. Glede na to, da se poleg programiranja ukvarjam tudi s
>psihologijo ter posledično tudi sociološkimi tematikami, so mi taki
>projekti zelo interesantni.
>
>Če naredim neko grobo oceno iz navedenih alinej, lahko "na oko"
>predlagam iskanje in/ali izdelavo rešitve s pomočjo kakšnega
>generičnega sistema na podlagi neuronskih mrež ter genetskih
> [...]
1.) Malo več olike. Moja sporočila lahko dobijo in vidijo tudi drugi
člani LUGOS-PROG. Romalo bo pa na BLA.

2.) Naslov DD je Globalna omrežja v javni upravi (UNI-LJ, FU, program
VUŠ/FU Javna uprava). Naj to ne moti - moja osnovna izobrazba je rač.
tehnik - programer. Formule imam postavljene dve leti, zdaj so v
dodelavi, izvedbi in klapanju prakse s teorijo. Problem je izvedbena
platforma.
Torej izvedbenega kadra v bistvu ne rabim na nobenem nivoju - še več, ne
morem si ga niti privoščiti, če ne misli tvegati nekaj svojih
prostovoljnih ur dela.
Sodelovanje je možno po pravilih, ki jih določita statuta Fakultete,
Univerze (pa mogoče sem še kaj pozabil, kakšen zakon zagotovo). Nič pa
brez (vsaj tihe) mentorjeve odobritve.

3.) Namen ni (takoj) izdelati splošno uporabno aplikacijo, pač pa čimveč
izvedeti o tipičnih in netipičnih dogodkih na omrežjih, kot so spam,
vdor, DoS napad, ipd. in reakcije na to.
Namen aplikacije ni prerasti okvir diplome. Torej nekaj majhnega, a
učinkovitega - mogoče bo to le majhen del diplome, kakih 10%, vendar
jedro oziroma - bit. Zato mogoče nikoli ne bo kakorkoli drugače uporabna.

4.) Delno ponavljam:
- octave pride z linuxom, a nima vseh šans - je bolj
matematično-grafični vmesnik,
- OmNet++ ima največ šans - ker je nekaj podobnega v njem bilo narejeno
- poleg
- FreePascala, ki ga še najbolj poznam, ne bi pa za njim žaloval,
- statično grafiko lahko predstavim tudi s PovRayem, ki ga poznam do
nivoja programiranja kode .pov,
- druga najboljša opcija sta zame AnT in simpy.

lp, jk