[LUGOS-PROG] Multicast streaming video

Anze anze at volja.net
Mon Apr 19 01:43:17 CEST 2004

Zivjo!

Promet ni problem, zaenkrat me predvsem zanima tehnologija. Hm, no, glede
ostalega pa upam, da se motis, sicer s projektom ne bo nic. :(

PHP je sicer lahko tudi samo vmesnik do C resitve - preko dynamic extensions.

OK, malo se bom se vrgel v MPEG4 format, upam, da bom nasel kaksno moznost.

Hvala vsem za pomoc!

LP!

Anze