[LUGOS-PROG] Multicast streaming video

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon Apr 19 01:23:53 CEST 2004

Tega ne bos sam napisal, predvsem pa ne v PHP-ju. Vsak ISP bo tudi takoj
videl koliko prometa gre cez tvoj account, zato bo treba promet placat.
Obstajajo provajderji streaming video resitev, ki ti ponudijo da ti
uploadan stream distribuirajo na 3 razlicne nacine = WMV, Real, QT, vendar
so resitve dokaj drage in niso za amatersko uporabo. Open source resitve,
prijazne do uporabnikov zaenkrat niti jaz nisem nasel.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 19.Apr 2004 @ 01:18 CET
http://hismac.fpp.edu/
http://rok.fpp.edu/projects/
mailto:%52%6f%6b%2e%4b%72%75%6c%65%63%40%66%70%70%2e%65%64%75