[LUGOS-PROG] prenos v MySQL

Anze anze at volja.net
Tue Apr 13 11:34:48 CEST 2004

Zivjo!

> Zamislil sem si (teoreticno), da bi iz Oracla exportiral podatke v kaksni
> csv obliki, to uvozil v zacasno tabelo v MySQL, naredil en SELECT in
> rezultat shranil v novo tabelo. Malo sem ze gledal, kako bi to izvedel, a

Zakaj bi exportiratl v csv obliki? Verjetno je lazje, ce naredis kar navaden
export (da dobis ven SQL INSERT stavke), samo doloci, naj se strogo drzi ANSI
- Oracla sicer ze dolgo nisem uporabljal, ampak mislim, da se to da.

Sicer pa - ce se mora zadeva odvijati avtomatsko, napisi en mini programcic v
PHPju, ki ti bere podatke iz ene baze na Oraclu, druge na MySQL, in spotoma
ustvarja novo bazo v MySQL. To je verjetno najlazja resitev.

LP!

Anze