prenos v MySQL

Jernej.Vodopivec at atrp.si Jernej.Vodopivec at atrp.si
Tue Apr 13 07:47:44 CEST 2004

Zivjo!
Zanima me, kako bi se lotili tegale: iz ene baze (Oracle) bi rad prenesel
podatke iz ene tabele v MySQLovo bazo in to tabelo dopolnil s podatki iz
neke druge tabele v MySQLovi bazi. Obe tabeli seveda povezuje neko polje.
Koncni rezultat naj bi bila nova tabela v MySQLovi bazi.
Zadeva bi se seveda morala odvijati povsem avtomatsko.
Zamislil sem si (teoreticno), da bi iz Oracla exportiral podatke v kaksni
csv obliki, to uvozil v zacasno tabelo v MySQL, naredil en SELECT in
rezultat shranil v novo tabelo. Malo sem ze gledal, kako bi to izvedel, a
zaenkrat se nisem nasel ustrezne resiteve, a bom se malo pogledal naokoli.
Ima kdo mogoce bolj "elegantno" resitev?
Hvala, lp!

Jernej