Bash skripta

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Apr 6 13:11:30 CEST 2004

Zdravo.

Imam en cuden problem. Hocem narediti skripto, ki bo chownala dolocene
direktorije, UIDje pa dobim tako, da naredim ls -la na enem drugem
direktoriju. Torej stvar izgleda takole:

(to naredim v /home)

#!/bin/bash
for home in *
do
  home2="$home/"
  usid=`ls -la /var/spool/postfix/virtual/domena.si | grep $home2  | cut -d' ' -f 5`
  gid=1000
  chown -R $usid.$gid /var/spool/postfix/virtual/domena.si/$home
  cd /mnt/hd/home
done

Ta stvar ne deluje. usid ostane prazen. Ce _identicen_ ls ukaz izvedem
"rocno", dobim kar hocem. Kot sem ugotovil je problem v tistem slashu,
ki je v home2. Ta slash pa mora biti, ker so nekateri userji tudi
taksni: marko, markom, ... torej mora iz "ls -la" poparsati tocno
dolocenega uporabnika - zato mora biti na koncu slash, ker grepam
celotno ime direktorija, kot ga izpise ls:

drwxr-xr-x   26 1079     1000         4096 Apr  6 10:58 marko/

usid enostavno ostane prazen. Ima kdo kaksno idejo? Sem probal tud z
narekovaji pa dobim cisto isto...

Hvala.

--
Nejc Skoberne