[LUGOS-PROG] Window controls knjiznice

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Apr 5 15:37:16 CEST 2004

GTK... www.gtk.org
oziroma ce mislis delat v C++ http://www.gtkmm.org/

> Prosim za kaksen komentar ljudi, ki dejansko delajo s tem in ki imajo izkusnje.

pri GTKju mi C bindingi sploh niso vsec, grdi so, pa neprakticni, clovek
se mora jebat z nepomembnimi stvarmi.

medtem, ko sem pa delal z bindingi v perlu, kjer je pa skoraj poezija.
res je pa da sem cisto preproste stvari delal. verjetno so c++ bindingi
blizji perlovim kot Cjevim (GTKmm)

cao
andraz