[LUGOS-PROG] Memleaking II

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat May 10 21:35:36 CEST 2003

V sob, 10.05.2003 ob 14:04, je Nejc Skoberne poslal(a):
> Zdravo.
>
> Se enkrat jaz. Malo sem se igral z Valgrindom, vendar mi par stvari ni
> jasnih. Prebral sem tudi nekaj dokumentacije in tam pise, da naj
> prevajam program z opcijo -g, saj bo tako Valgrind bolj razumel in
> jasneje napisal kaj je narobe. No, to sem tudi storil, celo -gdwarf-2
> sem uporabil (Valgrind namrec uporablja po novem ta debug "mode"),
> vendar mi Valgrind se vedno pravi "Object doesn't have any debug
> info." A kaj delam narobe?

stvar moras uporabit tudi pri linkanju in ce slucajno gradis z
dpkg-buildpackage, moras poskrbet da se na stvari ne zazene se strip, ki
vse simbole postripa ven... (editiras debian/rules)

ampak ce gledam tvoj output , pa kaj se hoces?

> Lepo mi sicer napise ce sem kje pozabil kaj freejat kar je zelo
> uporabno. Vendar pa ne vem kaj so tisti drugi errorji oz. zakaj do
> njih pride. Prilagam logfile, ki ga Valgrind izpise ven. Pise nekaj v
> zvezi s strlen() funkcijo in mallocom vendar ne razumem.

Kaj se hoces... lepo ti pove da se klice iz parse.c, vrstica 50...

Invalid read of size 1 ti jasno pove da beres nekaj iz kjer ne bi smel
dolzine 1 bajt..
ugibam da povsod allociras 1 char premalo za string... vsak string mora
imet na konc plac se za zero termination...

lep pozdrav
andraz tori