Memleaking II

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Sat May 10 14:04:16 CEST 2003

Zdravo.

Se enkrat jaz. Malo sem se igral z Valgrindom, vendar mi par stvari ni
jasnih. Prebral sem tudi nekaj dokumentacije in tam pise, da naj
prevajam program z opcijo -g, saj bo tako Valgrind bolj razumel in
jasneje napisal kaj je narobe. No, to sem tudi storil, celo -gdwarf-2
sem uporabil (Valgrind namrec uporablja po novem ta debug "mode"),
vendar mi Valgrind se vedno pravi "Object doesn't have any debug
info." A kaj delam narobe?

Lepo mi sicer napise ce sem kje pozabil kaj freejat kar je zelo
uporabno. Vendar pa ne vem kaj so tisti drugi errorji oz. zakaj do
njih pride. Prilagam logfile, ki ga Valgrind izpise ven. Pise nekaj v
zvezi s strlen() funkcijo in mallocom vendar ne razumem.

Najlepsa hvala za pomoc.

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5