[LUGOS-PROG] Memleaking & freeing

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat May 10 12:13:01 CEST 2003

V sob, 10.05.2003 ob 12:07, je Rok Papež poslal(a):

> electric fence mi ni nikoli nasel nic pametnega
>
> Z memwatch pa imam zelo zelo dobre izkusnje. Vendar je uporaben samo za C
> programe. Za C++ se ne obnese.

Valgrind je verjetno najucinkovitejsi memory leak finder... Vsaj po
mojih izkusnjah.

Pove ti vse,... a si pisal v freejano obmocje, a si bral iz cesa kar ni
tvoje, a si prepisal edini refrencni pointer,a si kaj pozabil sprostit
in se vedno obstaja pointer na stvar, ...

poleg tega ima se popolno podporo za pthreads, da ti pove a so kaksni
mutexi iz napacnih threadov lockani itd...

poleg tega ti zna tudi gdb attachat cim zazna da tvoj program kaj narobe
dela itd...

edina slabost je da v zadnji stabilni verziji se nima podpore za MMX,
3dnow in SSE(2), ampak itak dvomim da to rabis...

Lep pozdrav
Andraz Tori