[LUGOS-PROG] Memleaking & freeing

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Sat May 10 12:07:33 CEST 2003

Zivjo!

Dne sobota 10. maj 2003 10:10 je Nejc Skoberne napisal(a):

> Napisal sem en programcek v cju, ki izraz iz infiksne oblike pretvori
>
> Prvo moje vprasanje je, na kaj je potrebno biti pozoren pri freejanju
> allociranega spomina v rekurzivnih funkcijah - namrec zgodilo se mi

Ne uporabljaj alloca in sorodne funkcije :>. Se hitreje ti lahko zmanjka
prostora na stacku. malloc/free sta popolnoma neobcutljiva do rekurzivnih
funkcij.

> Drugo vprasanje pa je, ali obstaja kje kaksen utility za preverjanje
> memory leakinga v Cju? Nekaj sem Googlal pa nisem nasel nic

electric fence mi ni nikoli nasel nic pametnega

Z memwatch pa imam zelo zelo dobre izkusnje. Vendar je uporaben samo za C
programe. Za C++ se ne obnese.

--
best regards,
Rok Papež.