[LUGOS-PROG] gettext

Anze anze at volja.net
Wed Jun 4 16:28:42 CEST 2003

Zivjo!

> Če tega nekdo ni že vgradil v xgettext, potem ga ne podpira. "xgettext
> --help" ti zaupa, katere skladnje prepoznava, v različici 0.11.4 so to:
Zanimivo... Moj "xgettext --help" mi izpise razne switche, tega in verzije pa
ne ("dpkg -l gettext" sicer sporoci verzijo 0.10.40-5). :(

> Choice of input file language:
>   -L, --language=NAME            recognise the specified language
>                                    (C, C++, ObjectiveC, PO, Python, Lisp,
>                                    EmacsLisp, librep, Java, awk, YCP, Tcl,
>                                    RST, Glade)
>
> Če Smarty ne uporablja skladnje, ki je enaka kateri od naštetih, potem
> je odgovor negativen in se kar loti regularnih izrazov.

Hvala! Vseh jezikov sicer ne poznam, ampak dvomim, da je kje kaj podobnega.
Bolj sem upal na odgovor: "xgettext --start={t} --end={/t}" - eh ja, bomo pa
pac sami sprogramirali svoj smarty-xgettext. :)

LP!

Anze