[LUGOS-PROG] gettext

Primoz PETERLIN primoz.peterlin at biofiz.mf.uni-lj.si
Wed Jun 4 15:28:46 CEST 2003

Živjo,

>Ali je mozno xgettext pripraviti do tega, da izvlece iz fajla vse, kar je med
>'{t}' in '{/t}'? Gre za prevajanje template-ov za Smarty template engine
>(http://smarty.php.net). Ce ne, ni problema, bom pac naredil program, ki bo z
>regularnimi izrazi sam to pobral ven pa zgeneriral primeren file, ampak kar
>malo neverjetno se mi zdi, da se ne bi dalo... Poleg tega pa sigurno nisem
>edini, ki bi rad na standarden nacin prevajal template-e.

Če tega nekdo ni že vgradil v xgettext, potem ga ne podpira. "xgettext
--help" ti zaupa, katere skladnje prepoznava, v različici 0.11.4 so to:

Choice of input file language:
  -L, --language=NAME            recognise the specified language
                                   (C, C++, ObjectiveC, PO, Python, Lisp,
                                   EmacsLisp, librep, Java, awk, YCP, Tcl,
                                   RST, Glade)

Če Smarty ne uporablja skladnje, ki je enaka kateri od naštetih, potem
je odgovor negativen in se kar loti regularnih izrazov.

Lep pozdrav, Primož