[LUGOS-PROG] Java in barvice?

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Sun Sep 29 18:47:31 CEST 2002

Hello,

> 1. Poi¹èi si funkcijo za transformacijo YUV -> RGB, tam ima¹ eno komponento
> samo barvo in èe tisto enakomerno poveèuje¹, bo ¹la barva èez R,RG,G,GB,B,BR.
> Tako nekako - ni nujno da v tem vrstnem redu.

A ni ena enota, Y,  za svetilnost (oz. kakorkoli se to prevede), drugi
dve pa za barvo ?

Nekaj info sem nasel na
http://www.cs.sfu.ca/CourseCentral/365/li/material/notes/Chap3/Chap3.3/Chap3.3.html#Color_video

Po tem sklepam, da pretvorba v YUV ali podoben format ne bi pomagala.
Mogoce bi mozak, ki pise za Minotor oz Moj Mikro (se ne spomnim tocno,
verjetno MM) o barvnih modelih vedel vec povedat; zdi se mi da je serija
clankov v zvezi s fotografijo ali graficno obdelavo. Ce je MM je
verjetno tudi e-mail naslov objavljen ali pa ga bo posredoval urednik,
ce je Monitor bo pa verjetno malo bolj komplicirano ker se prav trudijo
biti izjemno zoprni in neustrezljivi (ce bos sploh docakal odgovor that
is).

Blaz Antonic